2012年7月24日火曜日

Kiel Canal & Baltic Treasures






It has been already 1 mounth since I join this cruise ship.
Strange not to have hottest Japanese summer and not following Olympic.
I have never been any place in this cruise so I really enjoyed and weather was parfect.
I had few half day offs instead of full one so end of this cruise I was very tired but worth visiting all those places.
And I start to go out seeing some show and music on ship which is great experience!
早くも船生活が一ヶ月たってしまいました。はやい。
新しいマネージャーを迎え、チームも一新して新しいクルーズが始まりました。
今回は行った事はないけど、気になっていた場所多しでした。
船での毎日は刺激的で素晴らしいのですが、観光ではなく、あくまでお仕事なので、目の前に観光地が待っていても働かなければなりません。
当たり前ですが、そんな時はゲストの方々や、クルーのみんなからの土産話をきいて想像するだけです。
大分船にも慣れてきたのでショーをみたり、音楽を聴きにいったり、ちょっと活動的になってきました。終電を気にしなくていいのがこの生活の良いところ。
7/24/2012
-- from iPad

Location:Ship, Europe