2010年10月3日日曜日

Hi Sushi

ロンドンに何店舗かある和食やさんHi Sushi。

http://www.restaurantprivilege.com/hi-sushi/home.html

日本人がなかなかオススメしてこないのでよくあるロンドンにある和食やさんかしら、と思ってたけど、なかなかよろしいです。
週末以外は12ポンドでお寿司の食べ放題をやっているという噂ですが、まだやってるのかな?
Bento が11.50ポンドでかなりのボリューム。














コヴェント店の方が和風かな。
Hi sushi in Covent garden.
This branch has more Japanese style.













Koi fish















Basement



















これ美味い。
同じ名前のスイスのワインだとおもってオーダーしたら、オーストラリア産でしたが、美味しい。 甘い。
日本食と合うかは別にして。

Very nice sweet wine.








Prawn tempura and chicken teriyaki














Pork katsu and salmon teriyaki

Plus miso soup for £11.50

Well done!















こちらはカムデン店。川の近く。 西洋風かな。
掘りごたつ式の座敷で足のながい人たちには快適?

Camden town brunch
There is anime on big screen.
But I've never seen this one.














Good presentation for handroll sushi! We don't do this in Japan though.










カムデンの方が量がおおくてカクテルの数が多い。 食後もしくは食前にオーダーするのがオススメかも。 日本人のお客さんも働いてる人もいなかったけど、美味しかったです。

They got bigger poison and more cocktails at Camden.
Very had very nice Brazilian cocktail.
But should have ordered after the meals.

I really recommend.
I just didn't see any Japanese customers and staff.
But doesn't mean it's not good Japanese Restaurent .
Me and my friends like here.


- Posted using BlogPress from my iPhone